Freelance SEA-specialist nodig?

Vandaag nog zichtbaar worden bij een relevante doelgroep? Met zoekwoordadvertenties en Shopping-advertenties wordt je bedrijf bovenaan de zoekresultaten uitgelicht zodra een ideale klant zoekt naar jouw producten of diensten.

Als freelance SEA-specialist help ik bedrijven die producten of diensten verkopen aan consumenten om zoveel mogelijk rendement te halen uit zoekmachine-advertenties.

Google Ads Search

Je zichtbaarheid in de zoekmachine op korte termijn een boost geven, doe je met Google Ads Search. Ik help webshops & B2C-bedrijven met het opzetten en verbeteren van hun zoekwoordcampagnes in Google, zodat ze meer omzet uit hun SEA-campagnes halen. Ik heb ruime ervaring met accounts waar maandelijks tien- tot honderdduizenden euro’s worden geïnvesteerd in zoekmachine-advertenties.

Ik help klanten bijvoorbeeld met:

Optimalisatie campagnes

Zoekwoordcampagnes analyseren én optimaliseren behoren tot mijn dagelijkse werkzaamheden.

KPI's & budgetten bepalen

Op basis van marketing- en bedrijfsdoelstellingen help ik marketingteams om de juiste KPI’s en budgetallocaties te bepalen.

Zoekwoordonderzoek

Ik breng in kaart welke zoekwoorden interessant zijn voor bestaande en nieuwe zoekwoordcampagnes. 

Ad copy schrijven

Nieuwe advertentieteksten nodig? Of wil je huidige advertenties verbeteren voor een hogere CTR en kwaliteitsscore? Ik help je graag.

Experimenten opzetten

In Google Ads kun je eindeloos testen met biedstrategieën, doelgroepen en advertenties. Het doel? Het maximale uit je campagnes halen.

Rapportages

Meten is weten. Ik deel periodiek overzichtelijke rapportages met resultaten en actiepunten om de campagneresultaten te verbeteren.

Google Shopping

Google Shopping: stiekem één van mijn favoriete manieren om te adverteren in de zoekmachine. Google Shopping is namelijk dé manier om je productaanbod op een visuele manier te laten zien, zodra je ideale klant zoekt naar jouw producten. 

Door continu je productfeed en advertenties te verbeteren en te testen met zaken zoals biedstrategieën en campagne-opbouw, kun je steeds meer omzet halen uit Google Ads. 

Met Google Shopping streef je dan ook vaak naar een zo hoog mogelijke Return On Ad Spend (ROAS). Oftewel: voor elke euro die je in Google Shopping stopt, is het doel om er weer zoveel mogelijk euro’s uit te halen.

Ook starten met Google Shopping, of adverteer je al in Google Shopping en heb je het idee dat je meer uit je campagnes kunt halen?

Dan help ik je graag! 

SEA-tools & systemen

Ik heb ruime ervaring met de volgende SEA-tools en systemen:

Wil je mij inhuren als SEA-specialist?

Neem contact op als je vragen hebt of wil samenwerken. Ik probeer je mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.